קופסאות לקפסולות קפה

קוביה שקופה לאחסון קפסולות קפה הפכה להיות אחד המתקנים הנפוצים ביותר שנמצאים בפינת הקפה של כל משרד, בית קפה, מלון, צימר וגם בבית. הפרספקס השקוף מאפשר להציץ פנימה אל תוך הקופסה, בה קפסולות קפה קורצות לאורח ומגרות את דמיונו עם כל האסוציאציות של הריחות והטעמים, הנלווים לגווניהם העליזים של הקפסולות. בתמונות מוצג מתקן [...]

כובש מדף לחנות

ייצור כובש מדף מפרספקס לבן עבור חנות בגדי הריון וחזיות הנקה. כובש מדף בהדפסה ישירה על פרספקס לבן בהתאמה לבקשות הלקוח. כובש מדף בחיתוך לייזר וכיפוף עם פרספקס לבן עבור חברת "Bravado Designs".

מתקן תצוגה למקרר במעדנייה

סגירת ויטרינה למקרר באורך 11 מטרים מפרספקס שקוף למניעת בריחת קור. ייצור מתקן תצוגה למקרר מפרספקס בחיתוך לייזר מדויק עבור "מעדניית בוקובזה - הכשרה" בשוק נתניה. תצוגת המאכלים בצורה נקיה, אסתטית ומוגנת מזיהום חיצוני מהווה מפתח לטריות האוכל, הנראות שלו ושביעות הרצון של לקוחות העסק. סגירת ויטרינת פרספקס עם מחיצות הזזה שקופות ומחליקות [...]

דוכן נואמים מפרספקס

הקמת פודיום - דוכן נואמים מפרספקס שקוף בעובי 15 מ"מ חיתוך בלייזר מורכב עם מוטות נירוסטה בצבע ניקל מבריק. ייצור דוכן נואמים מפרספקס עבור "העמותה להקמת מוזיאון ללוחם היהודי במלחמת העולם השנייה".  

מיתוג לחברה בתל-אביב

פרויקט מיתוג הקומה 41 בשרונה שרונה מרקט תל- אביב – Sarona Market Tel- Aviv. חיפוי עמדת קבלה בקוריאן צבע לבן עם מדבקות למחשבים ניידים מודפס וחתוך צורני. חיפוי ארונות מטבח בפרספקס שחור מט. פרויקט מיתוג בהתאמה אישית עבור חברת Own {backup}.

מתקן תצוגה מפרספקס

ייצור של עמדת תצוגה למברשות שיער מפרספקס שחור מבריק עובי 15 מ"מ עבור חברת "DAFNI". חיתוך צורני וכרסום מהחלק האחורי למיקום המסך עם הדפסה ישירה על גבי החומר ובאיכות גבוהה. השתלת מראה מפרספקס למראה יוקרתי עם תאורה אחורית ונעילת המסרקים.

מתקן תצוגה למפסקים אלחוטיים

ייצור מתקני תצוגה למפסקים אלחוטיים על פרספקס שקוף בחיתוך לייזר. עיצוב מתקן תצוגה ייחודי לפי עיצוב אישי עם הדפסה אחורית באיכות גבוהה הכוללת ספייסרים לתלייה על הקיר. חברת "סופר פלסט" מציעה לכם מגוון פתרונות מעוצבים בהתאמה אישית. ייצור מתקן תצוגה עבור חברת "Eurolux"

מתקן תצוגה לחנות בגדים

מתקן תצוגה לחליפות גברים עשוי פרספקס שקוף בעובי 8 מ"מ. מידות מתקן התצוגה נערכו בהתאמה אישית לצורכי הלקוח - 45 ס"מ בחזית, בהיקף של 125 ס"מ, בגובה של 185 ס"מ. ייצור מתקני תצוגה לחנות בגדים עבור חברת "אקסוס" בירושלים.

גוף תאורה בחיתוך לייזר פרספקס

במגדלי "אקירוב" בתל אביב הוצב גוף תאורה מסיבי כולו בחיתוך פרספקס בלייזר על פי דרישת הלקוח בהתאמה אישית. גוף התאורה מתנשא לגובה של 5 מטרים מן הרצפה. חברת סופר פלסט מציעה שירותים בתחום חיתוך בלייזר עבור מגוון רב של פרויקטים מחומרי פרספקס. חברתנו מייצרת מוצרים הן ללקוחות פרטיים והן לבתי עסק מסחריים ומוסדות ציבוריים. [...]

פודיום פרספקס מואר

פודיום נואמים הכוללת במה מוארת עשוי פרספקס משולב עם עץ בצבע טבעי. פודיום הרצאות ממותג בהתאמה אישית לפי בקשת הלקוח. "סופר פלאסט" מתמחה בשיווק פודיום פרספקס למגוון מטרות שונות ומגוונות. חברתנו מציעה מבחר גדול של דוכני פרספקס שאנחנו משוכנעים שיתאימו לצרכים שלכם. אנחנו בסופר פלסט מציעים מגוון גדול של דוכני נאומים המתאימים לכל אחד [...]

עבור למעלה