Project Description

חברת סופר פלאס מתמחה באספקת אביזרי מכירות לקידום מכירות. עם לקוחותינו נמנים חברות סלולר, בנקאות ופיננסים, קמעונאות וכו'.

פיתחת מוצר? אתה רוצה לקדם אותו ואין לך מושג איך בדיוק? אתה רוצה שהוא יבלוט כך שאף אחד לא יפספס אותו? בזכות הניסיון והצוות המוכשר שלנו אנו נדע להתאים למוצר מעמד אשר יבליט את המוצר שלך , ויגרום לכולם להגיע לנקודת המכירה ולהתעניין בו.

מהו סטנד תצוגה?

סטנד תצוגה הוא מתקן הנמצא כמעט בכל מקום, בין אם זה בחנות בגדים, סופרמרקט או אפילו במוזיאון. הם מיועדים למטרה של הצגה והבלטה של המוצרים ובחלק מהמקרים גם לקניה שלהם. בנוסף, לארגון וסידור של המוצר אותו אתה רוצה למכור, כמו כן הסטנד ייתן למוצר מראה הרבה יותר מושך ואטרקטיבי מאשר שהוא יהיה ממוקם על סתם מדף מאחורי המוכר.

בד"כ סטנד תצוגה הינו פשוט וסטנדרטי ללא צורה מיוחדת או עיצוב מיוחד. יש מקרים בהם יהיה בצורה זהה או דומה למוצר אותו אתם רוצים לקדם. במקרים מסוימים הוא יהיה עשוי פרספקס ,PVC , פוליקרבונט ואפילו מתכת. כמו כן, יש סטנד תצוגה העשוי משילוב של חומרים ביחד.

בכל המקרים המטרה של סטנד תצוגה הינה אך ורק מטרת שיווק או הצגה של המוצר בצורה שמושכת את העין ואת תשומת הלב של הלקוחות האפשריים. מטרה נוספת שמושגת באמצעות סטנד תצוגה הינה סדר ואחידות במוצרים.

חברת סופר פלסט מציעה מגוון רחב של סטנדים לתצוגה המותאמים לכל מוצר שתבקשו לשווק ולמכור בהתאמה לתקציב שאתם רוצים לשלם. אנו בטוחים שתהיו מרוצים מהשירות שלנו ושתיהנו מעלייה במכירות של המוצר אותו אתם רוצים לקדם.