בעלים של חנות אופנה? מחפשים מתקני תצוגה איכותיים?

אלמנט התצוגה של בגדים בחנויות אופנה הוא חיוני לקידום המכירות של החנות ובכדי ליצור את האפקט הטוב ביותר למוצרים הנמכרים בחנות, אתם צריכים מתקני תצוגה איכותיים ויעילים. בחירת מתקני תליה לבגדים צריכה להתבצע על פי גודל חלל החנות וכמות הבגדים שתרצו לתלות על המתקן. היום ניתן למצוא שילובים שונים של מתקנים לתלייה הכוללים רשתות קוצים לתלייה או מתקנים מסתובבים. כל מתקן יש לו את היתרונות שלו וחשוב למקם כל מתקן על פי מידות כל חלל בחנות שלכם.

מאות סוגים של מתקני תליה

נהוג לחשוב כי מתקני התלייה לבגדים מגיעים ממספר מועט של סוגים כמו מתקן סטטי למתלים ומתקן מסתובב, אך למעשה ישנם מאות סוגים של מתקני תלייה המיועדים לבגדים ואם אתם צריכים מתקן בצורה מסוימת תוכלו להזמין אותו ממפעל מקצועי לייצור מתקני תצוגה. היום ניתן לשלב גופי תאורה קטנים כמעט בכל סוג של מתקן או סטנד לבגדים ובדרך זו ליצור בולטות חזקה בחלל החנות שלכם. ייצור בהתאמה אישית לצרכים שלכם מאפשר ליצור מתקני תלייה ייחודיים היכולים להתאים גם למוצרי אופנה קטנים כמו תחתונים, גרביים ואקססוריז.

מה המחיר של מתקן תליה?

העלות של ייצור מתקני תליה לבגדים מוצעת לכם בטווח מחירים רחב, החל ממאות שקלים ועד אלפי שקלים תלוי בסוג המתקן. מתקני תליה גדולים העשויים מחומר אלומיניום נחשבים ליקרים יותר, אך גם יכולים לשמש אתכם לשנים רבות והם מתאימים גם לתצוגה בחוץ בתנאי מזג אוויר משתנים. דרך האתר תוכלו למצוא מספר דוגמאות של מתלים איכותיים לבגדים ולבחור את סוג הדגם הרצוי לכם. את המתקנים הדרושים לכם תוכלו לקבל עם הובלה עד לחנות שלכם ולקבל ייעוץ מקצועי לבחירת המיקום של כל מתקן תליה.

תכנון וייצור מתקני תליה לבגדים

לקבלת מידע נוסף על תכנון וייצור של מתקני תליה לבגדים לחנות שלכם, צרו קשר עם חברת סופר פלסט ותוכלו לקבל את כל הפרטים על מוצרי החברה לקידום מכירות לחנויות בגדים. המרכז התפעולי של החברה ממקום באזור התעשיה ראש העין והוא מייצר מגוון עצום של מתקנים לקידום מוצרים בהתאמה אישית לכל לקוח ובמחירים הוגנים ונוחים.