Project Description

תכנון, עיצוב וייצור שלטי הצעת נישואין בהתאמה אישית במגוון גדלים וחומרי גלם.

הזוגיות המוצלחת שלכם עוברת שלב והנה, מגיע הזמן לעשות החלטות גורליות. בעבר, באופן מסורתי, היוזמה הייתה מגיע מהצד של הגבר, אך בימינו כבר לא מדובר בקונצנזוס, גם בזוגיות "הסטרייטית" למהדרין. בימינו, גם האישה יכולה לקחת על עצמך את התפקיד האמיץ – ולהיות זאת שתציע לבן זוגה למסד את הקשר.

עבור רבים מאיתנו, הצעת נישואין – התחנה החשובה והמכריעה בקשר הזוגי – הינה הזדמנות לבטא את האהבה הרומנטית באופן יצירתי, מקורי ומרגש. הרי שהמטרה של הצעת הנישואין, מעבר לקבלת התשובה לשאלה עצמה, היא להפוך את המחווה לרגע בלתי נשכח בחיים של שני בני הזוג.

שלט הצעת נישואין

ואכן, בני הזוג היצירתיים והמשקיענים כבר לא מוכנים להסתפק בהצעת הנישואין הסטנדרטית שמסתכמת בכריעת הברך ושליפת הטבעת. במקום זאת, הם חושבים "בגדול".

אחד הפתרונות הפופולאריים ביותר לטקס הצעת הנישואין הרגיל הינו השלט החגיגי והבולט, אשר מוכר לנו בתור שלט "התנשאי לי" ( או באנגלית “Will You Marry Me”). עם השנים, הפכו שלטים אלו למרכיבים כמעט הכרחיים של כל הצעות הנישואין "גדולות מהחיים".

הצעת מחיר >

בימינו אלה, כאשר השוק מציע מגוון אפשרויות טכנולוגיות להדפסה קריאטיבית, ניתן להזמין שלט עם מסר רומנטי בהתאמה אישית, אשר בנוסף לשאלה הגורלית (התנשא/י לי?), יכלול גם שם, הקדשה, מילות ברכה, ולמעשה, כל ביטוי אהבה נוסף שיהפוך את ההצעה למרגשת ואישית אף יותר. גם האופציות הגרפיות ליצירת שלט הצעת הנישואין בימינו כמעט בלתי מוגבלות. מעבר לבחירה בין שלל האפשרויות למידות השלט, לגודל וסוג הטקסט, לצבע, למרקם, כיום ניתן גם להוסיף לו תמונה, ציור, וכל אלמנט דקורטיבי נוסף.

שלטים להצעת נישואיןמעבר לאפקט "ה – וואו" ששלט כזה יעורר אצל בת או בן הזוג כאשר ייחשף, יש לו יתרון נוסף: הוא ישמש כמזכרת לרגע הרומנטי והמרגש הזה, מעין תיעוד לסיפור האהבה של הזוג. ובואו נודה באמת – כאשר ההצעה נעשית עם כל כך הרבה השקעה, רצון ואהבה, הסיכוי שבן או בת הזוג לא יענו לה בחיוב – כמעט אפסי.

רוצים להזמין שלט הצעת הנישואין אך עדיין מתלבטים בשל מחירו הפוטנציאלי? ובכן, בניגוד למה שחשבתם, לא מדובר במוצר יקר או קשה להשגה – למעשה, ניתן להזמין שלט כזה בקלות, במהירות ובהשקעה כספית מינימאלית. כך, שלטי הצעת הנישואין סטנדרטיים עולים בממוצע בסביבות 200 שח בלבד.

מה מאפיין שלט הצעת נישואין

שלטים מודפסים עם הצעת נישואין נבנים בדרך כלל באמצעות בד ברזנט או משטח שמשונית – חומרי גלם איכותיים, יציבים וחזקים, העמידים נגד הרוח, תנאי לחות קיצוניים ונזקי מזג האוויר. השלטים הסטנדרטיים מעוצבים בצורה מלבנית, ברוחב של שני מטרים ובאורך שנע בין מטר לשלושה מטרים. יחד עם זאת, לא חייבים להסתפק בדגמים סטנדרטיים. ניתן להזמין שלט הצעת נישואין גדול או קטן מפרספקס ובצורות מגוונות – קשתות, חצי עיגול, או אף מספר שלטים מחוברים, כאשר על כל אחד מהם מופיעה מילה אחת.

המזמינים יכולים לבחור בין שפע של אפשרויות לעיצוב הטקסט, כמו למשל לצבוע כל אות בצבע אחר או ליצור גופן מיוחד ומקושט. ניתן להוסיף לשלט ציורים של פרחים, תמונה של בני הזוג, ועיטורים גרפיים מקוריים.

השלטים עם הצעת נישואין ניתנים לתלייה הן בשטח פתוח והן בתוך החלל. כך למשל, אפשר לתלות שלט הצעת נישואין בחוץ – בין העצים או העמודים, באמצעות חבל או חוטי הדייג, או בפנים – על הקיר בתוך החדר.