קופסאות תצוגה לממתקים

קופסאות תצוגה לממתקים נחשבות למצרך חובה לכל חנות לממכר מזון או ממתקים. הרווח של ממתקים בתפזורת הוא גבוה ברוב המקרים מהרווח של ממתקים הנמכרים באריזות. ולכן הצבה של קופסאות פרספקס לממתקים זה כל מה שאתם צריכים בכדי לעשות רווח ממוצרים קטנים אשר אינם תופסים הרבה מקום ויכולים להחזיק באחסון בתנאים המתאימים לתקופות ארוכות. חומר הפרספקס או זכוכית אקרילית והוא סוג של פולימר המיוצר מתוצרי לוואי של תעשיית הנפט. הוא מאושר לשימוש לאחסון דברי מזון והוא יכול לשמש אתכם לשנים רבות כמעט ללא בלאי.

היתרון בשימוש קופסאות שקופות לממתקים

 תציבו מתקנים עם קופסאות שקופות לממתקים המאפשרים לכל לקוח לראות מה יש בקופסא ממרחק. חומר הפרספקס שומר על טריות הממתקים בעסק שלכם והוא מגן עליהם מלכלוך ואבק. זהו חומר קל משקל הניתן להזזה והצבה בקלות והוא יכול לאפשר לכם ניידות של ממתקים לכל נקודה בחנות שלכם.

ברוב המקרים יהיה עדיף להציב קופסאות פלסטיק לממתקים ליד הקופה או בכניסה לחנות. עושים זאת מפני שהם בולטים מאוד ביחס לממתקים אחרים. למעשה, אתם לא צריכים מתקן תצוגה במקרה זה אלא רק מתקן להצבת קופסאות פלסטיק לממתקים ולשלב בו את כל הממתקים שיש לכם בחנות המגיעים ללא אריזה.

קופסאות לממתקים על פי מידות

ייצור של קופסאות לממתקים צריך להתבצע על פי מידות ומומלץ לא לקנות קופסאות גנריות.
תכנון הקופסאות עם מידות המותאמות למבנה החנות שלכם יאפשר ניצול מקסימלי של שטח החנות. אנחנו לא רוצים ליצור מעברים צפופים עבור הלקוחות המגיעים אליכם. אם אתם דואגים לגבי תחזוקה, כדאי לכם לדעת כי קופסאות הפרספקס כמעט ואינם זקוקים לתחזוקה במידה ושומרים עליהם היטב.
כל שתדרשו לעשות הוא לנקות את החלק החיצוני של הקופסא כל מספר שבועות או חודשים. התדירות תלויה בהתאם לכמות האבק והלכלוך המצטבר בתוך בית העסק שלכם.

הזמנה טלפונית לקופסאות פרספקס לממתקים

קיבלתם החלטה להזמין קופסאות פרספקס לממתקים?
התקשרו אלינו! סופר פלסט מתמחה בתכנון וייצור מוצרי פרספקס לכל סוגי החנויות ובתי העסק במחירים נוחים והוגנים.