איך מקדמים מוצרים בצורה יעילה?

קידום מוצר חדש יכול להתבצע במספר שיטות שיווק כמו שיווק דיגיטלי, שיווק פרונטלי על ידי אנשי מכירות ושיווק על גבי סטנדטים. אם יש לכם חנות ואתם רוצים לשווק מוצר מסוים, אתם צריכים שיהיה לכם סטנד איכותי ויציב להצגת המוצר. היום אפשר להזמין שירותי ייצור סטנדים ממתכת בהתאמה אישית בחיתוך מדויקת בטכנולוגיית CNC המאפשרת ליצור מגוון גדול של מדפים ומתקני תצוגה על פי דרישות הלקוח. כל סטנד מיוצר מחומרי גלם איכותיים ואמינים בכדי שיוכל לשרת אתכם לשנים רבות לכל שיווק וקידום מכירות של מוצר חדש.

סטנד תצוגה מקצועי בהתאמה אישית

על מנת שתוכלו ליצור את האפקט השיווקי הנדרש לכל מוצר על המדף בבית העסק שלכם, חשוב שיהיה לכם סטנד מקצועי מותאם אישית. ייצור הסטנד מתבצע בשילוב של הדפסה מתקדמת למתכת ופרספקס. באמצעות שיטות הדפסה חדשניות ניתן היום לייצר סטנד בצורות גיאומטריות מורכבות שיבלוט בצורה מושלמת מול כל מוצר אחר הנמצא בחנות או בסופר מרקט שלכם. ניתן להזמין חומרי פרסום שיוצבו על הסטנד מחומר פרספקס הנחשב לאיכותי ונוח מאוד לשימוש. הדפסה על פרספקס בהצמדה למתקן מתכת, יעשה את ההבדל ויכולה להביא לנראות הדרושה למכירת המוצר שלכם.

פרסום מוצרים בקווי הקופות

מנהלים סופר מרקט או חנות אופנה? מעוניינים שהמוצר יהיה בתצוגה ליד הקופות? שירותי ייצור סטנדים ממתכת המוצעים לכם באתר כוללים תכנון קפדני של מתקן תצוגה המותאם במיוחד לקווי הקופות. אילו המתקנים החשובים ביותר למכירת מוצרים נלווים הנחשבים בדרך כלל לרווחיים מאוד ונקנים בהחלטה של רגע. המתקן לקווי הקופות יכול להתאים לממתקים, סוללות, אביזרי אופנה וכל מוצר אחר הניתן להציב אותו בצמוד לקופה של החנות. תהליך תכנון הסטנדים מתבצע בליווי מלא של אנשי צוות מומחים בייצור CNC במטרה ליצור את המתקן הטוב ביותר עבורכם שישרת אתכם גם לקמפיינים ומוצרים אחרים בעתיד.

חברה מקצועית לייצור סטנדים ממתכת

לקבלת פרטים על שירותי ייצור סטנדים ממתכת לעסקים וחברות, צרו קשר עם חברת סופר פלסט הנחשבת לאחת החברות המובילות בתחום החיתוך בלייזר ו-CNC ליצירת מוצרים ומתקנים לקידום מכירות. צוות החברה ישמח לספק לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד עם חומרי גלם באיכות גבוהה.