בהנחה שאתם יודעים היטב אילו מעמדי תצוגה אתם צריכים בכדי להציג את המוצר הספציפי שאותו אתם מעוניינים להציג ובהנחה שאתם בוחרים מעמדים לתצוגה שמותאמים לרוח העיצוב הכוללת של בית העסק, הפרמטר הבא החשוב ביותר מבחינתכם הוא מידת המודולריות של מתקן התצוגה. מתקני תצוגה מודולריים פותחים בפניכם שפע של אפשרויות תכנון ועיצוב של חלל הפנים של העסק, להגיע לעיצובים שונים וייחודיים והכל עם מקסימום גמישות ומינימום מגבלות.

צור קשר

מהו מתקן תצוגה מודולרי?

דמיינו מתלה בגדים שבנוי משני עמודים וצינור תלייה שעובר ביניהם בחלקם העליון. סטנד תצוגה כזה מאפשר לכם אפשרות תצוגה אחת ויחידה שאין באפשרותכם לשנות. כעת דמיינו את אותו מתקן, כשלגובה העמודים התומכים ישנו טור של חורים המאפשרים לשנות את גובה צינור התלייה או להוסיף צינורות תלייה נוספים. כעת תוכלו לנצל הרבה יותר טוב את השטח שתופס מתקן התצוגה, לגוון את התצוגה בעסק ולהציג יותר מוצרים בצורה חכמה יותר. תוספת פשוטה של טור חורים הפכה את המתקן למתקן מודולרי שמאפשר לכם לקבוע את התצורה שלו ומאפשרת לכם לשנות את התצורה הזאת מעת לעת בכדי לרענן את האווירה ולהתאים את חלל העסק לקולקציות הנמכרות.

מתקן תצוגה לדוכן

מהן האפשרויות שתוכלו ליהנות מהן באמצעות מתקני תצוגה מודולריים?

מתקני תצוגה וסטנדים הוא עולם רחב ומגוון מאוד שמספק מענה לכל סוגי המוצרים, החל מחפיסות מסטיק בסופר ועד קולקציות אופנה יוקרתיות. מעבר לצורך להציג את המוצר, חשוב להיעזר בסטנדים גם בכדי לעצב את חלל העסק ולעשות בו את השימוש היעיל ביותר. מתקנים מודולריים מאפשרים לכם לקצר, להאריך, להנמיך, להגביה ואפילו לשנות את התצורה של הסטנד, להרכיב סטנדים בסיסיים לכדי סטנדים בעלי תצורה מורכבת ועוד.

באולם התצוגה של סופר פלסט תוכלו למצוא שלל מעמדים לתצוגה, מעמדים שולחניים, מעמדים לתכשיטים, מעמדי בגדים ועוד, וכן שורה של מוצרים משלימים כמו כובשי מדף, שילוט דיגיטלי, דוכנים ומתקני פרספקס בשלל עיצובים. באתר האינטרנט של סופר פלסט תוכלו למצוא את כל מגוון המוצרים המוצעים על ידינו, וכן תוכלו ליצור איתנו קשר בטלפון 052-4801155 לכל שאלה שמעסיקה אתכם בנושא.