בזירה העסקית המודרנית, בה כל מותג מחפש דרכים להתבלט בין המתחרים באמצעות פרסום מסקרן, מקורי ומדויק. אחת הדרכים האפקטיביות ביותר ליצירת חשיפה ולקידום המותג הינה הצבת מתקני פופ אפ בכנסים, תערוכות וירידים עסקיים.

מהם מתקני פופ אפ?

מתקני פופ אפ הינם סטנדים ניידים המיועדים לשימוש באירועי עסקיים לצורך קידום מכירות, אשר מציגים את החברה, מוצריה או שירותיה באופן קונספטואלי, באמצעות אלמנטים גרפיים ייחודיים, תוך כדי הבלטה של סימני ההיכר ומסריה השיווקיים. המכלול של תכנים, מילוליים וגרפיים כאחד, מעביר מסרים תדמיתיים שמאפיינים את איכויותיו המאפיינים של המותג, כמו למשל מקצועיות, אמינות או חדשנות.

המבנה של הסטנד מבוסס על מסגרת אלומיניום קלה להרכבה, עליה מתחברים באמצעות פסים מגנטיים פוסטרים מודפסים, שילוט בהדפסה על קשיחים ולוחות פרספקס איכותיים אשר מתאפיינים בתוכן בולט, מושך ותמציתי שמטרתו הינה ליצור התעניינות בקרב קהלים היעד על ידי הצגת מידע שיווקי או מכירתי אטרקטיבי ורלוונטי. כיום מתקני תצוגה פופ אפ מיוצרים במידות ובצורות שונות, עם תצוגה חד צדדית או דו צדדית, בהתאם לצרכים ומטרות של המותג. מתקני פופ אפ איכותיים נבנים באמצעות תוכן מילולי קצר, רלוונטי, מעניין ומדויק בשילוב עם תמונות ברזולוציה גבוהה ואפקטים גרפיים עדכניים.

צור קשר

שימוש במתקני פופ אפ בתערוכות וירידים עסקיים

עבור עסקים המבקשים ליצור סקרנות כלפי המותג באופן כללי או כלפי המוצר או השירות הספציפיים שהם מציעים, השימוש במתקני פופ אפ אינו רק המלצה אלא בגדר חובה של ממש. באמצעות מתקני פופ אפ אטרקטיביים ניתן להגדיל חשיפה למותג, להרחיב מעגלי קהלי היעד או לייצר "באז" סביב פיתוח חדש – וכל זה תוך זמן קצר והשקעה כספית נמוכה.

הסיבה המרכזית ליעילות של מתקני הפופ אפ הינה האפשרות ליצור נוכחות תדמיתית עוצמתית ולמשוך את המבקרים בתערוכה באמצעות הצגה וויזואלית מסקרנת ומקורית, המבליטה את העסק בין שלל המתחרים.

מתקן תצוגה לתערוכה

היתרונות של מתקני פופ אפ מודרניים

מתקני פופ אפ מודרניים, בעלי מסגרות אלומיניום עם פתחים מגנטיים, הינם יציבים, חזקים, קלים במשקל, נוחים לשימוש ומהירים להרכבה. למעשה, האפשרות לייצר מרחב פרסומי מקצועי ואיכותי תוך זמן קצר מהווה יתרון משמעותי עבור כל מותג עסקי שמעוניין לפרסם את עצמו ביריד או כנס נטוורקינג. כך, מכיוון שאיש צוות בודד יכול להקים סטנד פופ אפ תוך דקות ספורות, ניתן למקד את רוב המאמץ של הצוות בפעולות המכירות, התקשורת עם המתעניינים ויצירת הקשרים עם שותפים פוטנציאליים.

כמו כן, ההשקעה בסטנד פופ אפ בדרך כלל משתלמת לטווח ארוך מכוון שניתן להשתמש באותו המתקן באירועים שונים, שוב ושוב, כמובן תוך כדי החלפה של הפוסטר המודפס.

כיום כל חברה יכולה ליצור סטנד פופ אפ בהתאם לצרכיה האינדיבידואליים, בין אם בהתאמה אישית ובין אם תוך כדי בחירה בין מגוון רחב של דגמים, המציעים שלל אפשרויות טכניות, מבחינת הגודל, הצורה, הקונספט והעיצוב הגרפי.

כיצד ליצור מתקן פופ אפ אטרקטיבי ויעיל?

מתקן תצוגה פופ אפ אפקטיבי יכול לנצל באופן מיטבי את מרחב התצוגה של החברה, בתנאי שכל האלמנטים של הסטנד בנויים עם קונספט שיווקי נכון שמועבר באמצעות כלים גרפיים רלוונטיים. המתקן צריך להיות בנוי באופן איכותי כדי להעביר אל קהלי היעד מסר של מקצועיות ואמינות. כאשר החלל התערוכה מלא עם סטנדים דומים של המתחרים, כל פרט, גם השולי ביותר, עשוי להשפיע על הבחירה של המבקרים.

ביצירת תוכן מודפס של מתקן פופ אפ יש לקחת בחשבון כי המבקרים שמסתובבים בחלל התערוכה צריכים לקלוט את המסרים השיווקיים במהירות האפשרית. על כך, התוכן צריך להיות בולט, מושך ורלוונטי. כדי למשוך מקסימום תשומת הלב, מומלץ למקם את המלל באופן שיאפשר קריאה קלה ונגישה. כך למשל הלוגו והמסר השיווקי יש למקם גבוה, בקו ישר עם העיניים.

הקמת תערוכות

המסרים החשובים ביותר צריכים להיות בולטים יותר, מודגשים בצבע קונטרסטי וגופן שונה וממוקמים במרכז הדף. חשוב להדגיש משפטים מניעים לפעולה ופרטים ליצירת הקשר. יחד עם זאת, לא כדאי להקדיש את כל המרחב של הפוסטר למטרות שיווקיות. יש להשאיר מקום גם לתוכן אינפורמטיבי המתאר את הסיפור והאופי של המותג, המאפשר להתרשם מהחברה באופן כללי.

ביצירת התוכן הגרפי, מומלץ להשתמש בגופנים גדולים, ברורים וקלים להבנה, להשאיר רווחים בין חלקים שונים של הטקסט וגרפיקה ולבחור בתמונות וצילומים ברזולוציה גבוהה ביותר כדי לוודא כי ניתן יהיה לראות אותם מרחוק. על מנת ליצור רצף הגיוני ולאפשר לקוראים להתרשם מהתוכן בקלות ובמהירות, כל החלקים של המלל צריכים להיות מותאמים – הן מבחינת הקונספט וסגנון הכתיבה והן מבחינת הצבעים והאלמנטים הגרפיים.