בעלי חנויות מנוסים יודעים שאופן תצוגת המוצר משפיע על פוטנציאל הרכישה שלו. לעובדה זאת יש הוכחה מדעית: מחקרים בתחום פסיכולוגיה שיווקית מראים שתצוגה אטרקטיבית, ברורה ובולטת לא רק שגורמת לצרכנים להימשך אל המוצר אלא גם מגבירה את רצונו לבצע רכישה. על כך, בעלי החנויות משקיעים מאמצים רבים כדי ליצור תצוגה מעוצבת ומושכת עבור המוצרים שלהם.

בעבר קופסאות וסטנדים לתצוגת המוצרים בחנויות נבנו משלל חומרי גלם טבעיים, כגון עץ או מתכת, אך הפופולארי בין החומרים היה הזכוכית – בשל שקיפותו והוורסטיליות העיצובית. יחד עם זאת, לזכוכית יש לא מעט חסרונות: מדובר בחומר גלם רגיש ושביר ומחירו גבוה מאוד. לכן, עם התפתחות הטכנולוגיה, זכוכית הוחלפה בחומרים פלסטיים, אשר גם מציעים גם שקיפות נדרשת וגמישות עיצובית, יחד עם חוזק, עמידות לאורך הזמן ועלויות נמוכות.

צור קשר

שימוש בתיבות וקופסאות פרספקס

אקריליק, או בשמו האחר פרספקס, הינו החומר הפלסטי הטוב ביותר ליצירת סטנדים, תיבות וקופסאות תצוגה. מעבר לכל יתרונותיו הפונקציונליים, פרספקס מאפשר הדפסה על דפניו ועל כך יעיל במיוחד לצרכי המיתוג והפרסום. קופסאות תצוגה מעוצבות מפרספקס יכולות להציג לוגו, תוכן שיווקי וסמלי מיתוג נוספים ולשמש לא רק להצגה של המוצר אלא גם לחיזוק והעצמה של המותג.

כיום, קופסאות תצוגה מפרספקס נמצאות בשימוש לא רק בחנויות קבועות אלא גם בחנויות פופ אפ, תערוכות, שווקים ניידים וירידים, וזאת בשל משקלן הקל, העמידות והחוזק, שמאפשרים לנייד אותן בקלות ובמהירות. למעשה, קופסאות תצוגה מפרספקס הפכו לכל כך פופולאריות שכיום אפשר למצוא אותן לא רק בחנויות אלא גם על המדפים בבתים פרטיים, שם הן משמשות לתצוגה של חפצי נוי מאוספים פרטיים.

קופסאות תצוגה מפרספקס

יתרונות מרכזיים של קופסאות  פרספקס

השקיפות של פרספקס מאפשרת חשיפה מיטבית של המוצר, מכל זווית. הדפנות של קופסאות פרספקס חלקות לחלוטין בשל תהליך הליטוש בטכניקה מיוחדת שהחומר עובר במהלך הייצור של הקופסה.

למרות הדמיון של פרספקס לזכוכית, מדובר למעשה בחומר שהצפיפות הכימית שלו הינה כחצי מזאת של זכוכית. בשל כך, פרספקס הינו חומר קל משקל ואת התיבות והקופסאות שעשויות ממנו ניתן להרים ולהזיז בקלות.

למרות משקלו הקל, החומר האקרילי מתאפיין בחזק ועמידות. הוא אינו נשבר כאשר נופל, כמו זכוכית, ומוגן משריטות, בניגוד לכיסוי לכה או צבע של קופסאות העץ. החוזק של אקריליק מאפשר למתקני תצוגה לתמוך במשקלים כבדים בהרבה מהמשקל. כך, על תיבת פרספקס אפשר להניח מוצר כבד ללא חשש שהקופסה תישבר. כמו כן, פרספקס עמיד בפני נזקי זמן, לחות וטמפרטורות קיצוניות. בניגוד לעץ או לזכוכית המאבדים מאיכותם עם הזמן, פרספקס שומר על תכונותיו ועל הנראות האטרקטיבית לאורך השנים.

היתרון המשמעותי של פרספקס טמון בגמישותו העיצובית. כך, ניתן לעצב קופסאות פרספקס בדרך מקורית כדי להתאים לצרכים ספציפיים של המוצר או כדי לסנכרן את הקונספט הדקורטיבי עם סימני ההיכר של המותג. למעשה, באמצעות מכשירי חיתוך לייזר, כיום אפשר לייצר קופסאות פרספקס בכל סגנון עיצובי, בכל גודל ובכל צורה. על כך, רבים מבעלי חנויות אינם מסתפקים בקופסאות פרספקס סטנדרטיות ובמקום זאת מבקשים עיצובים בהתאמה אישית. מכיוון שהעלויות עבור עיצוב מותאם אישית של חומרים אקריליים נמוכות יחסית, ניתן להזמין קופסאות במראה יוקרתי, אמנותי, תעשייתי, רטרו, בוהו ועוד. בנוסף ליצירת צורות ייחודיות, אפשר גם לצבוע את דפנות הקופסה, להדפיס על פרספקס ולעצב אותה בשלל אלמנטים גרפיים מסוגים שונים.

קופסאות פרספקס

בניגוד לזכוכית או עץ, קופסאות פרספקס אינן זקוקות לתחזוקה יקרה או אינטנסיבית. אקריליק אינו מתלכלך בקלות, אך אם על הקופסה נאסף האבק, אפשר לנקות אותו עם מטלית רכה. כמו כן, אקריליק אינו "מפחד" מהמים ואם מסיבה כלשהי נוצרה רטיבות מסביב או מעל הקופסה, היא תמנע מהמים לחדור אל תוכה ולפגוע במוצר.

מחירן של קופסאות אקריליק בדרך כלל נמוך מכיוון שהתעשייה המודרנית מאפשרת ייצור פולימרים תוך כדי תהליך קצר, זול ומהיר. יחד עם זאת, לא מדובר בחומר רעיל או מסוכן לסביבה. בימינו חיתוך פרספקס נעשה בטכנולוגיה לא מזהמת, ומכיוון שכל המוצרים האקריליים מחזיקים מעמד שנים רבות, פרפקס נחשב לחומר ידידותי לסביבה.