מחפשים את חומר הגלם האולטימטיבי לייצור מתקנים, דגמים, מדפים ומכלולים שונים? לוחות פרספקס מספקים לכם את אחד הפתרונות הטובים ביותר, הן בהיבט האסתטי והן בהיבט המבני. הפרספקס הוא למעשה חומר גלם המבוסס על תרכובת פולימרית ייחודית, שמאפשרת לכם ליהנות מהשקיפות הקלאסית של זכוכית מבלי לוותר על החוזק המבני הנדרש לכם. תוכלו למצוא מגוון לוחות פרספקס למכירה מתוך מוצרי פרספקס שונים כשהפרמטר המרכזי שמבדיל ביניהם הוא עובי הלוח, החל ממספר מ"מ בודדים ועד יותר מ-15 מ"מ. בנוסף, במקרים בהם תרצו להוסיף חוזק מבני למכלול שאותו אתם רוצים לבנות, תוכלו להצמיד זה לזה שני לוחות או יותר ובכך ליצור משטחים חזקים במיוחד ועמידים ברמה של עץ ואפילו מתכת.

צור קשר

כיצד מבצעים הזמנה של לוחות פרספקס?

בהזמנת לוחות פרספקס, עליכם לדעת בדיוק מהו עובי הלוח הדרוש לכם ואם אין לכם הבנה בתחום זה, תוכלו להיעזר ולהתייעץ בגורם ממנו אתם מזמינים את הלוחות. כמו כן, עליכם להגיע עם מפרט מדויק של הלוחות הדרושים לכם על פי תכנית המוצר שאותו אתם רוצים לבנות באמצעות הלוחות. מתוך לוחות ענק שאותם מחזיקים אותם בתי מלאכה, ייחתכו עבורכם הלוחות הדרושים לכם על פי המידה הנדרשת. מן הסתם, בהזמנת לוחות פרספקס מחיר הלוח יכול להשתנות בהתאם לעובי הלוח ולמידות הלוח, אך גם בהתאם למורכבות החיתוך, במידה ודרושה לכם תצורה מיוחדת שאינה מבוססת על חיתוך בקווים ישרים.

לוחות פרספקס

כמה עולים לוחות פרספקס?

בתחום של לוחות פרספקס מחירון אחיד לרוחב השוק פשוט לא קיים. יחד עם זאת, בתחום של לוחות פרספקס מחירים יכולים להשתנות בתנודות קטנות יחסית כשהגורם המרכזי שמשפיע על המחיר הוא עובי הלוח, מידות הלוח ומורכבות התצורה. השוואת מחירים בין שניים שלושה בתי מלאכה יהיה צעד חכם מבחינתכם בהיבט זה, ולו בכדי לוודא שהמחיר המוצע לכם הוא סביר והגיוני.

חברת סופר פלסט מתמחה בעבודה עם לוחות פרספקס בכל עובי ובכל מידה, ואף מציעה את האפשרות לבצע חיתוך בלייזר בתצורות פשוטות ומורכבות במיוחד. באתר האינטרנט של החברה, תוכלו למצוא את כל הפתרונות המוצעים על ידינו בתחום הפרספקס וכן תוכלו ליצור איתנו קשר בטלפון 052-4801155 עם כל שאלה שמטרידה אתכם בנושא.