לדרך בה אנו מציגים את הדבר יש לעיתים חשיבות רבה יותר מהדבר עצמו. זה נכון כשחברת סטרטאפ פונה למשקיעים ומציגה להם את הרעיון בכדי לקבל מימון לפיתוחו, זה נכון כשאתם מציגים את עצמכם בפני אנשים אחרים וזה נכון גם כאשר אתם מציגים את המוצרים שלכם בפני קהל הלוחות הפוטנציאליים המבקרים בחנות שלכם. קשה להגזים בחשיבות פתרונות של מתקני תצוגה ככלי מכירה ראשונים במעלה ורשתות המזון הגדולות יכולות להיות העדות הגדולות ביותר לטענה זו עם שורה של כללים מדעיים, לא פחות, המנחים אותן בהצגת מוצרים בשדרות החנות ובמיוחד באזור הקופות.

צור קשר

כיצד משפיעה התצוגה על הרכישה?

בסופו של דבר, המטרה העליונה שלכם היא שכל אדם שייכנס לחנות שלכם, גם ייצא ממנה עם מוצר שקנה אצלכם. לשם כך אתם צריכים מוצרים טובים ושיטה טובה להציג אותם בצורה טובה. כך למשל, מוצרים שיוצגו מתחת לגובה מינימום מסוים או מעל גובה מקסימום מסוים, ייהנו בנפח מכירות נמוך בהרבה ממוצרים שיוצגו בגובה העיניים. מוצרים שיוצגו כאילו רק חיפשו דרך לתלות או להניח אותם, ייהנו גם הם מנפח מכירות נמוך בהרבה ממוצרים שהתצוגה שלהם נראית כמו מעשה אומן המבוסס על חשיבה עיצובית מתקדמת. במילים אחרות, כשאתם מתכננים את חלל הפנים של החנות שלכם, אתם רוצים לבחון מגוון פתרונות תצוגה לחנויות ולחשוב מהם הפתרונות שיאפשרו לכם להציג את עצמכם ואת המוצרים שלכם בצורה האטרקטיבית והמוכרת ביותר, וזה ממש לא טריוויאלי.

מתקני תצוגה לחנויות קוסמטיקה

סיוע של אנשי מקצוע – חובה

בהקמה ועיצוב של חנות, נדרשת מעורבות של אנשי מקצוע המתמחים בעיצוב פנים בכלל ובעיצוב חנויות בפרט. במקביל, חשוב לקבל גם ייעוץ מקצועי מתמחה בתחום הספציפי של פתרונות תצוגה, לדוגמא: מתקני תצוגה לתכשיטים, תצוגה למוצרי קוסמטיקה, הלבשת חנות ועוד. ואת הייעוץ הזה תוכלו לקבל גם מאנשי המקצוע המלווים אתכם וגם מבית העסק שממנו תקנו את הפתרונות, ובתנאי שמדובר בעסק מומחה.

חברת סופר פלסט מתמחה בייצור ושיווק פתרונות תצוגה לחנויות ומציעה לכם פתרון אולטימטיבי עם אפשרות להתאמה אישית לכל מוצר ולכל סוג של חנות. פרטים נוספים תוכלו למצוא באתר האינטרנט של החברה או בטלפון 052-4801155.