מתקני תצוגה לחנויות בגדים הוא אולי התחום העשיר והמגוון ביותר בעולם מתקני התצוגה ועל אף שיש בכך בשורה טובה למי שמחפש דרך לעצב את חנות הבגדים שלו, זה גם אומר שבחירה לא נכונים של סטנדים יכולה לפגוע בכושר התחרותי לעומת חנויות אחרות שמקפידות מאוד על עיצוב הפנים ותכנון נושא התצוגה. אם אתם מחפשים סטנדים לחנויות בגדים, אתם רוצים לעצור לרגע ולהקדיש זמן בכדי להבין איך עובדת התצוגה על קהל הלקוחות שלכם ואיך יכולות הבחירות הנכונות של מתקני תצוגה לבגדים, להכריע את הצלחת עסקי האופנה שלכם.

צור קשר

הוורסטיליות של עולם האופנה

את הבגדים בחנות שלכם אפשר להציג בשלל צורות. אפשר להניח אותם מקופלים זה על גבי זה ואפשר לתלות אותם. אפשר להניח אותם על מתקן מדפים, על שולחן מעוצב, על סט מדפים שקופים ונעלמים או על דלפק שלכאורה לא קשור לעולם האופנה. אפשר לתלות אותם על מתלה אחיד בגובה אחיד או על מתלה מודולארי המאפשר לכם לייצר תצוגת תלייה ורסטילית בשלל גבהים. חומר הגלם ממנו עשוי המתקן, הפרופורציות בין רוחבו לגובהו ואפילו העובי של המדף או צינור התלייה, יכולים להשפיע באופן ישיר על האווירה בחנות ועל האטרקטיביות העיצובית שלה.

לבחור נכון – למכור הרבה

זה סופר חשוב שהמוצרים שלכם יהיו טובים, אטרקטיביים ונכונים עבור קהל הלקוחות שלכם, אבל זה חשוב לא פחות שאותו קהל גם יוכל להבין את זה ממבט אחד מהיר. סטנדים שולחניים לחנויות בגדים, בניגוד לסטנדים מעולמות אחרים, אמורים לא רק לתמוך במטרה זו עבורכם, אלא גם לתמוך במוצר עצמו. הסטנדים האלה צריכים להיות מעוצבים, מושכים ואסתטיים לפחות כמו הבגדים שתלויים או מונחים עליהם. אם אתם מרגישים שלא ברור לכם איך אתם עושים את זה, אל תוותרו על ייעוץ מקצועי מומחה בתחום של מתקני תצוגה לבגדים.

באתר האינטרנט של סופר פלסט תוכלו למצוא מגוון רחב של מתקני תצוגה לחנויות בגדים וכן תוכלו ליצור איתנו קשר עוד היום בטלפון 072-3930377 ולקבל ייעוץ מקצועי וליווי צמוד בתכנון מערך התצוגה בחנות שלכם בכדי להשיג מקסימום אימפקט על קהל הלקוחות בחנות.